Official Website of
Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia
Malaysian Communications and Multimedia Commission
EN
MY
Search
Search:
EN
MY
Search:
Search
HOME
ABOUT US
HISTORY
VISION & MISSION
COMMISSION MEMBERS
ORGANISATIONAL LEADERSHIP
OUR RESPONSIBILITY
OUR COMMITMENT
ANNUAL REPORTS
SECTOR
BROADBAND
MOBILE SERVICES
FIXED SERVICES
SATELLITE
BROADCASTING
POSTAL AND COURIER SERVICES
DIGITAL SIGNATURE
STRATEGIC TRADE
UNIVERSAL SERVICE PROVISION
LEGAL
LEGISLATION
INSTRUMENT
DISPUTE RESOLUTION
REGISTERS
MEDIA & EVENTS
PRESS RELEASES
PRESS CLIPPINGS
ANNOUNCEMENTS
PHOTO GALLERY
VIDEO GALLERY
ACADEMY
CAREER
CONTACT
HEADQUARTERS
STATE OFFICES
DIRECTORY
WEBSITE EXPERIENCE FEEDBACK
KnowledgeHub
Integrity
Did you know?
Make a complaint
Consumer
Licensee
Follow MCMC in Social Media
FAQs
Home
FAQs
Pengecualian Fi AA untuk Stesen Amatur dan Stesen Kapal (Bot Nelayan)
Pengecualian fi AA untuk Stesen Kapal (Bot Nelayan)
Pengecualian Fi AA untuk Stesen Amatur dan Stesen Kapal (Bot Nelayan)
Pengecualian fi AA untuk Stesen Kapal (Bot Nelayan)
Apakah kategori Stesen Kapal yang diberi pengecualian fi AA?
Adakah pengecualian fi AA diberikan kepada Stesen Kapal seperti kapal komersial, kapal persiaran dan kapal penyelamat?
Adakah pengecualian fi AA diberikan kepada permohonan baharu AA?
Adakah pengecualian fi AA diberikan kepada permohonan semula (pembaharuan) AA?
Bagaimanakah cara untuk saya membuat permohonan AA sekiranya saya adalah pemilik bot nelayan dan berdaftar di bawah Jabatan Perikanan Malaysia (DOF)?
Adakah pengecualian fi AA diberikan sekiranya permohonan AA tersebut dihantar oleh pemilik bot nelayan secara terus kepada pihak MCMC?
Adakah saya boleh mendapatkan bayaran balik fi AA sekiranya tempoh AA saya sah sehingga 31 Disember 2021?
Adakah saya boleh mendapatkan semula bayaran balik fi AA yang telah dibayar sehingga 31 Disember 2022 (tempoh AA saya adalah sah sehingga tarikh tersebut)?
Sekiranya berlaku pertukaran hakmilik bot nelayan, perlukah saya memaklumkan kepada pihak MCMC dan membuat permohonan AA yang baharu?
Adakah saya perlu memaklumkan kepada DOF sekiranya berlaku perubahan maklumat seperti alamat pada sijil AA sedia ada?
Sekiranya berlaku kerosakan kepada sijil AA sedia ada, adakah saya perlu membuat aduan kepada DOF?
Berapakah tempoh sah AA yang boleh saya mohon untuk Stesen Kapal – Bot Nelayan?
Related Content
Back
Print
Share this article
Public
Make a complaint
Online Content Problems
Special Consumer Issues
Procurement Notices
FAQs
MCMC Logo
Industry
Application For Licence
Registers
Spectrum
Communications Equipment
Certifying Agency
Grants
E-Form
Resources
Publications
Industry
Statistics
Reports
Guidelines
Quick Links
E-Payment Portal
MyCOMMS
NUR Alert
Amateur Radio Operator Certification
Anti-competitive complaint form
Stay in Touch with MCMC
Subscribe our newsletter and get latest news and updates.
Email:
Follow