Laman Sesawang Rasmi bagi
Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia
Malaysian Communications and Multimedia Commission
MY
EN
Carian
Carian:
MY
EN
Carian:
Carian
HOME
MENGENAI KAMI
SEJARAH
VISI & MISI
AHLI-AHLI SURUHANJAYA
TANGGUNGJAWAB KAMI
KOMITMEN KAMI
LAPORAN TAHUNAN
SEKTOR
JALUR LEBAR
PERKHIDMATAN MUDAH ALIH
PERKHIDMATAN TALIAN TETAP
SATELIT
PENYIARAN
POS DAN KURIER
TANDATANGAN DIGITAL
PERDAGANGAN STRATEGIK
PEMBERIAN PERKHIDMATAN SEJAGAT
PERUNDANGAN
PERUNDANGAN
INSTRUMEN UNDANG-UNDANG
RESOLUSI PERSELISIHAN
BUKU DAFTAR
PUSAT MEDIA
BERITA RASMI
SISIPAN BERITA
PENGUMUMAN
GALERI FOTO
GALERI VIDEO
AKADEMI
KERJAYA
HUBUNGI KAMI
IBU PEJABAT
PEJABAT NEGERI
DIREKTORI
MAKLUMBALAS PENGALAMAN LAMAN WEB
KnowledgeHub
Integriti
Tahukah anda?
Aduan MCMC
Consumer
Licensee
Ikuti SKMM di Laman Sosial
Soalan Lazim
Laman Utama
Soalan Lazim
Pengecualian Fi AA untuk Stesen Amatur dan Stesen Kapal (Bot Nelayan)
Pengecualian fi AA untuk Stesen Kapal (Bot Nelayan)
Pengecualian Fi AA untuk Stesen Amatur dan Stesen Kapal (Bot Nelayan)
Pengecualian fi AA untuk Stesen Kapal (Bot Nelayan)
Apakah kategori Stesen Kapal yang diberi pengecualian fi AA?
Adakah pengecualian fi AA diberikan kepada Stesen Kapal seperti kapal komersial, kapal persiaran dan kapal penyelamat?
Adakah pengecualian fi AA diberikan kepada permohonan baharu AA?
Adakah pengecualian fi AA diberikan kepada permohonan semula (pembaharuan) AA?
Bagaimanakah cara untuk saya membuat permohonan AA sekiranya saya adalah pemilik bot nelayan dan berdaftar di bawah Jabatan Perikanan Malaysia (DOF)?
Adakah pengecualian fi AA diberikan sekiranya permohonan AA tersebut dihantar oleh pemilik bot nelayan secara terus kepada pihak MCMC?
Adakah saya boleh mendapatkan bayaran balik fi AA sekiranya tempoh AA saya sah sehingga 31 Disember 2021?
Adakah saya boleh mendapatkan semula bayaran balik fi AA yang telah dibayar sehingga 31 Disember 2022 (tempoh AA saya adalah sah sehingga tarikh tersebut)?
Sekiranya berlaku pertukaran hakmilik bot nelayan, perlukah saya memaklumkan kepada pihak MCMC dan membuat permohonan AA yang baharu?
Adakah saya perlu memaklumkan kepada DOF sekiranya berlaku perubahan maklumat seperti alamat pada sijil AA sedia ada?
Sekiranya berlaku kerosakan kepada sijil AA sedia ada, adakah saya perlu membuat aduan kepada DOF?
Berapakah tempoh sah AA yang boleh saya mohon untuk Stesen Kapal – Bot Nelayan?
Kandungan Berkaitan
Kembali
Cetak
Kongsi artikel ini
Awam
Membuat Aduan
Masalah Kandungan Dalam Talian
Bagaimana untuk membuat aduan anda
Notis Perolehan
Soalan Lazim
Logo MCMC
Industri
Permohonan Lesen
Buku Daftar
Spektrum
Communications Equipment
Certifying Agency
Trial, Experiment and Demonstration (TED)
Grants
E-Borang
Sumber
Penerbitan
Industri
Statistik
Penyenaraian
Garis Panduan
Pautan Pantas
Portal E-Payment
MyCOMMS
NUR Alert
Amateur Radio Operator Certification
Borang aduan tingkah laku anti-persaingan
Terus berhubungan dengan MCMC
Melanggan surat berita kami dan dapatkan berita terkini dan kemas kini.
Email:
Follow